Search This Blog

Thursday, September 2, 2010

Klik banner dapat $0.05!

Tahukah anda setiap kali anda klik banner di bawah ini

Banner  1,

$0.05 akan masuk ke account saya.$0.05 dollar jika ditukar ke Rm menjadi Rm0.15.jika ada 100 orang klik banner tersebut dalam masa sehari,saya boleh mendapat Rm15.00 x sebulan (30hari) = Rm450. Sapa buleh bagi saya Rm450 sebulan?.Hanya letak banner itu di mana-mana saya suka.Jika anda ingin seperti saya,anda boleh daftar percuma di web tersebut.Apabila banner anda di klik,anda akan mendapat sms dari web tersebut yang menyatakan $0.05 telah di masukkan ke account anda.Jika anda tidak percaya,anda boleh daftar dan salin link banner anda,letakkan di mana anda suka dan anda klik,selepas itu anda bukak e-mail anda,anda akan mendapat $0.05.Tidak rugi anda mencuba.

Sebelum itu,jangan lupa untuk membuka account paypal atau alertpay untuk memudahkan pembayaran kepada anda.Daftarlah secara percuma

Free sign up!

No comments:

Post a Comment